wtorek, 18 stycznia 2011

Wyzwanie Na Strychu "Moje ulubione ...przydasie" czyli mini Notesik na zakupy

Czy wiecie, że kupując w sklepiku Na strychu samo rozpakowywanie przesyłki jest ogromną przyjemnością?
13/365,

Taka przesyłka wygląda zachęcająco.

A oto efekt zakupów Na Strychu:




Notes stworzony specjalnie na wyzwanie ze stemplami. Malutki notes z wyrywanymi kartkami, w sam raz na zakupy.
Miały być minimum 2 stemple, ja mam ich kilka w tym także potraktowane embosingiem na gorąco i mieniącymi się brokatami. Notes stworzyłam od podstaw sama, to była moja pierwsza próba z bindownicą Zutter ze sklepu Scrap.com ...oczywiście coś poszło nie tak i grzbiet jest umieszczony odwrotnie ale to nie przeszkadza w użytkowaniu notesu. Piękny żyrandol z zestawu Lost&Found nastemplowałam na pomalowany farbą akrylową korek.
Co użyłam:
Sklep Na Strychu Zestaw stempli My Mind's Eye- Lost&Found-Perfect
Papier My Mind;s Eye Meadowlark
Sklep Lemonade Stempel NOTES
Baza pod notes- pocięty karton
Koraliki ze zbiorów własnych.

3 komentarze:

Tores- pisze...

Efekt niesamowity, taka lekkość i jednocześnie warstwowość, świetne!
Bardzo się cieszę, że nasze wyzwanie sprzyja powstawaniu takich fajnych rzeczy :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny notes, kolory i pomysl ze stemplowaniem na korku :)

Arte Banale pisze...

Śliczny!!!!! Urocze maleństwo, chętnie bym go ukradła:))